GAIN-event 2022 | complete hoorzorg in kaart

     
Sep
26
GAIN-event 2022 | complete hoorzorg in kaart
  Datum 26 september 2022
  Tijd 16:00  - 18:30  uur
  StAr-punten
15
  Bijzonderheden

Vorig jaar namen we je mee op reis naar de toekomst: hoe zou hoorzorg er over 30 jaar uitzien? Dit jaar staat de reis van de cliënt centraal.

We streven naar een complete benadering van hoorzorg in de verschillende hoorfases in iemands leven. De hoorzorgprofessional gaat hierin een steeds belangrijkere rol spelen.
Ga je weer mee?


COMPLETE HOORZORG IN KAART
Maandag 26 september 2022

MELD JE GRATIS AAN*

PROGRAMMA

15.30 uur Ontvangst

Zoetermeer

16.00 uur Start programma

Online en Zoetermeer 

COMPLETE HOORZORG IN KAART

Presentatie Hoorkaart en opvallende resultaten uit het EuroTrak-onderzoek.
 
KLANTREIS: BEWUSTZIJN EN GEDRAG
 
Gastspreker Frans Reichardt, ook bekend als ’de Klantenluisteraar’, inspireert en motiveert te luisteren naar de stem van de cliënt en tegelijkertijd toch niet klakkeloos te doen wat de cliënt zegt. Met humor en middels storytelling neemt hij je mee langs de hele customer journey. Hoe weet je wat jouw cliënt wil? En hoe weet je of dit ook is waar de cliënt daadwerkelijk behoefte aan heeft? We leren luisteren op verschillende niveaus en we bewegen van het bewustzijn van de cliënt naar tevredenheid, effectiviteit van een behandeling en begeleiding gedurende de hele klantreis. 

Frans Reichardt GAIN event 

Frans zal eerst ingaan op het brein en het gedrag van onze cliënten. Hoe werkt het brein? Hoe zit het met waarden, overtuigingen, (voor)oordelen, angst, schaamte en sociale impact?

Het gedrag van cliënten kan soms irrationeel zijn terwijl klantvoorkeuren weer voorspelbaar zijn. Hoe zit dat precies?  En waarom jokken cliënten wel eens?
Verder zal Frans ingaan op wat cliënten stimuleert en remt in hun gedrag en hoe je cliënten in beweging krijgt.
 
4 X ONTWIKKELING EN INNOVATIE
In vier korte presentaties verrijken we je kennis over gehoorbescherming, hoorhulpmiddelen, hoortoestellen en gehoorverbetering. Wat zijn de bijzondere ontwikkelingen momenteel in de hoorbranche? Waar zijn fabrikanten nu mee bezig voor de toekomst? Hoe passen we bekende oplossingen op een andere manier toe binnen de hoorzorg? Wat laat onderzoek ons zien en hoe spelen we met AI in op de behoefte van de markt? Verschillende GAIN-leden zullen je een kijkje achter de schermen geven.

KLANTREIS: KLANTBELEVING EN KLANTBEHOUD 

Frans Reichardt gaat in op wat de beleving van cliënten bepaalt. Een klantvriendelijk bedrijf of praktijk is niet voldoende. Hij legt de factoren voor die bepalen of je cliënt je cliëntvriendelijk vindt (of niet). We stoppen met ‘verkopen’, gaan luisteren naar de cliënt en doen zeker niet klakkeloos wat hij wil.
 
Maar hoe weet je dan wat cliënten wel willen? Hoe weet je wat je moet doen?
We gaan denken en doen in klantreizen en contactmomenten. Blijf relevant en blijf in contact (nazorg/onderhoud). We gaan op weg naar onverwoestbare relaties met cliënten.

18.30 - 19.30 Netwerkborrel

Zoetermeer


MELD JE NU AAN*

Aanmelden kan tot 21 september.

Er zijn 15 StAr-punten toegekend aan deelname aan het GAIN-event. Vergeet bij aanmelding niet je registratie-nummer te vermelden. 

Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan het GAIN-event en StAr-punten worden aangevraagd.

Het event vindt plaats in het auditorium van FME: Zilverstraat 69 te Zoetermeer. Je kunt gratis parkeren in de parkeergarage van FME. Online deelnemers ontvangen voorafgaand aan het GAIN-event de inloggegevens en een link naar het online platform waarop het evenement is bij te wonen. 

Indien je onverhoopt niet kan deelnemen of je wilt het event online volgen, laat dit uiterlijk 21 september weten via e-mail. 

LET OP! Het GAIN-event is verplaatst van 30 mei naar 26 september. Heb je je reeds aangemeld voor 30 mei? Je aanmelding blijft geldig voor het event op 26 september. Mocht je op deze nieuwe datum niet aanwezig kunnen zijn of je inschrijving willen wijzigen naar online deelname of op locatie, laat het ons dan per e-mail weten.