Programma online GAIN-event 2021 | 30 jaar innovatie

Professional
b2b GAIN-event
Online GAIN-event 2021 | de kracht van innovatie | 30 jaar innovatie in de hoorzorg | verleden, heden, toekomst | evenement

ONLINE GAIN EVENT

maandag 31 mei 2021
16.00 – 17.30 uur

DE KRACHT VAN INNOVATIE

Samen werpen we een blik op de ontwikkelingen van de afgelopen 30 jaar en kijken we vooruit naar de komende 30 jaar. We nemen u mee op reis door het verleden, het heden én de toekomst van de hoorzorg.

Meld u hier gratis aan!

Aanmelden kan tot en met 26 mei.

VERLEDEN

BACK TO THE FUTURE

Om het heden te begrijpen, zult u het verleden moeten kennen.
De afgelopen 30 jaar hebben veel ontwikkelingen de revue gepasseerd. Sommige toepassingen hebben we als gewoon in ons hart gesloten, andere ontwikkelingen hadden minder succes. Maar heeft het uitblijven van succes te maken met gebrek aan visie of was de tijd, de techniek of de branche nog niet klaar voor de soms briljante ideeën? Audicien en verzamelaar Roland Zweers neemt u mee naar het verleden.

HEDEN

DE TOEKOMST IS NU

In vogelvlucht langs de allernieuwste technologische ontwikkelingen van nu.
Alle GAIN-leden presenteren hun meest innovatieve product. Welke technologieën uit het verleden hebben geleid tot deze innovatie? Wat maakt dit het beste product tot nu toe en voor wie? We vertellen hoe hoorzorgprofessionals de technologische ontwikkelingen van nu optimaal kunnen omarmen om niet ingehaald te worden. En met welke technologieën bereiden de 10 merken zich voor op de toekomst?

TOEKOMST

VAN BEPERKING NAAR SUPERVERMOGENS

Peter van der Wel heeft als econoom en futuroloog al vele ontwikkelingen juist voorspeld. In een enerverende lezing neemt hij u mee naar het jaar 2051. Hij laat ons niet alleen laten zien wat er over 30 jaar gaat gebeuren in en met onze branche, maar ook waarom.

Aanmelden GAIN-event

Aanmelden kan tot en met woensdag 26 mei.
Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan het evenement.
Er zijn 7 StAr-punten toegekend.

Alleen samen creëren we de beste hoorzorg voor iedereen.

BB Hearing | Cedis | Audinell | Swissvoice
Comfoor | Akouz | Pluggerz